Us recordem que aquest dissabte, 15 d’octubre, totes les unitats faran el cau al matí. Consulteu amb els caps de cada unitat els horaris exactes.
Aquest canvi puntual és degut a que a la tarda i durant la resta de cap de setmana els caps assistirem a la Trobada Zero, la trobada anual dels caps de tots els agrupaments de Minyons Escoltes i Guies (MEG) a la nostra demarcació.
El dissabte a la tarda tindrà lloc l’assemblea anual de la demarcació de Tarragona de MEG i a continuació hi haurà diverses activitats lúdiques i formatives, com ara un petit raid i un espai formatiu sonbre l’eix del curs, que enguany tractarà l’educació emocional. En aquesta edició la trobada es realitzarà a Calafell (Baix Penedès).